מדרסים לכף רגל באדוקציה מטטרסוס אדוקטוס

מדרסים לכף רגל באדוקציה מטטרסוסאדוקטוס

יש לא מעט עיוותים מולדים שצריך לדעת להתמודד איתם לאחר ההתבגרות. אחד מהם הוא מטטרסוס אדוקטוס שבמסגרתו החלק הקדמי של הרגל נוטה כלפי מרכז הגוף. יש דרגות חומרה שונות הנקבעות בהתאם לצורה של העיוות. ככל שהעיוות יהיה יותר ברור לעין, כך מן הסתם המצב ככל הנראה יהיה חמור יותר. אם העיוות הוא מינורי יחסית, אז יהיה מדובר על בעיה מינורית. מדרסים לכף רגל באדוקציה מטטרסוס אדוקטוס נועדים על מנת לנסוע להחזיר את המצב של הרגיל למצב התקין.

כיצד ניתן לזהות מטטרסוס אדוקטוס?

לא צריך להיות אורטופדים על מנת להבחין במטטרסוס אדוקטוס מדובר על עיוות בכף הרגל שכולם יכולים לראות. אולי בגיל צעיר יותר העיוות נראה כמו משהו טבעי יחסית, אך בבגרות מבחינים מיד במצב החריג. העיוות יכול להופיע בכף רגל אחת, הוא לא חייב להופיע בהכרח בשתי כפות הרגליים. לא אמורים להופיע גם כאבים או כל סממן אחר שאמור להדליק לכם נורות אדומות. אך למרות שאין כאבים גם במקרה הזה מדרסים לכף רגל באדוקציה מטטרסוס אדוקטוס הם הכרחיים.

האם עלולות להופיע בעיות רפואיות?

לרוב אין סיבה ממשית לחשוש, מטטרסוס אדוקטוס לא אמור להביא איתו בעיות רפואיות חמורות. ישנם אחוזים בודדים מהמקרים שהמצב עשוי להביא למצב של פריקת פרקי הירכיים. אך לרוב הבעיה היא בהכרח בעיה אסתטית ולא בעיה שעלולה להביא לבעיות בתנועה או כל בעיה אחרת. מדרסים לכף רגל באדוקציה מטטרסוס אדוקטוס נועדו על מנת למנוע החמרה ועל מנת לתקן את הבעיה האסתטית.

איך מייצרים מדרסים לכף רגל באדוקציה מטטרסוס אדוקטוס?

מדרסים למטטרסוס אדוקטוס אמורים להיות מיוצרים בהתאמה אישית. הסיבה לכך היא שכל אחד שסובל מהבעיה יש לו עיוות מעט שונה, ולכן המדרסים צריכים להיות מותאמים לו. בנוסף מדרסים בהתאמה אישית מספקים תמיכה מושלמת לרגל, ומאפשרים לה עם הזמן לחזור למצב הרצוי. ההתקדמות עשויה להיות מעט איטית, אך היא בהחלט תביא איתה עידוד. רוצים לרכוש מדרסים למטטרסוס אדוקטוס? פנו לחברת אריאל מדרסים אשר מתמחה בתחום.

מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לקשת גבוהה

מדרסים לקשת גבוהה

קשת גבוהה בכף הרגל היא תופעה שכיחה, וברוב המקרים מדובר על תופעה שהיא מולדת. יש מצבים שבהם התופעה עשויה להתרחש בגיל צעיר, אך מצבים כאלה

מדרסים לסקי

מדרסים לסקי

גלישה על סקי היא אחד מענפי הספורט הכי פופולאריים בישראל ובעולם כולו. לא מעט אנשים רואים בספורט הזה כספורט מאתגר ובו בזמן גם כספורט מהנה.

מדרסים לכאבים בגיד עקב אכילס

מדרסים לכאבי גב תחתון ועליון

כאבים בגיד עקב אכילס יכולים להיות כאבים שמשבשים את שגרת החיים. לרוב הכאבים הללו מגיעים כתוצאה משימוש יתר בגיד, שימוש יתר שיכול להגיע מסיבות כאלה

מדרסים ביו דינמיים

מדרסים ביו דינמיים

סובלים מבעיות בכף הרגל? הבעיות יכולות לבוא לידיי ביטוי בכאבים חריפים או בבעיות יציבה. אם אתם מזהים בעיות שונות, עליכם להבין כי חשוב שתגיבו במהרה.

מכון אורטופדיה

מכון אורטופדי – מכון אורטופדיה

רוצים לרכוש מדרסים שיאפשרו לכם להתמודד על בעיות בריאותיות או פציעות שונות? רכישת מדרסים חייבת להתבצע דרך מכון אורטופדיה אשר מתמחה בייצור מדרסים מכל הסוגים.

מאמרים אחרונים

מדרסים לספורטאים

מדרסים לספורטאים

לא מעט אנשים אוהבים להתעסק בספורט, אך האם אתם שומרים על עצמכם מפני פציעות? פציעות ספורטאים זה דבר שכיח מאוד, בטח כאשר אינכם משתמשים באמצעים

נגן וידאו
אחריות

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי