תומכים לכתפיים

תומכים לכתפיים / מגן כתף / מקבע כתף / תומך כתף

מי מאיתנו לא פרק את הכתף או עבר ניתוח לקיבוע כתפיים? על מנת למנת לטפל בבעיה קיבוע הכתף למקום יש צורך להשתמש בתומך כתף. תומך הכתף עוזר לקבע את הכתף למקום מבלי שתזוז, לתת תמיכה מלאה לכתפיים ולהפחית העומס עליהם במהלך היום. כך שעם תומכים לכתפיים תוכלו לשפר באופן מהותי את איכות חייכם ולא לסבול מכאבים בלתי נסבלים. מקבע כתף ניתן למצוא אצל ספורטאים שנפצעים רבות באימונים אך לא רק, גם אצל ילדים או מבוגרים שעוברים ניתוח לקיבוע הכתף.

מהן הסיבות לכאבים בכתפיים?

  • דלקת במפרקים – דלקות במפרק הם אחת הסיבות השכיחות ביותר לכאבים בכתפיים. כאבים אלה יכולים להיות מלווים בנפיחות ואף עשויים להיות בשינה.
  • פריקת כתף – פריקת כתף עם כאבים חזקים ביותר.
  • התנגשות הכתף – במצב זה ישנו פגיעות ניווניות בגידים והכאב הוא באזור הכתפיים. כאב זה חזק עד מאוד ומחייב עזרה מהירה.
  • כתף קפואה – הגבלה בתנועות הכתף וקשיחות הכתף המלווה בכאב.

מהו מקבע כתף?

תומך כתף היא רצועה אורטופדית שעוזרת לשמור על קיבוע הכתף למקום מבלי שתזוז במהלך היום. ישנם מצבים בחיים בהם יש צורך בקיבוע הכתף למקום, זה יכול להיות פריקת כתף, ניתוח לקיבוע כתף ועוד. בכל אחד מהמצבים הללו יש צורך במקבע כתף אשר יתמוך בקבע שימנע תזוזה של הכתף מהמקום.

כיצד מקבע כתף עוזר לקיבוע הכתף?

פריקת כתף או ניתוח דורש מקבע לכתף. באמצעות מגן מקבע זה ניתן לתמוך באזור הכתפיים וליצור הרמוניה בהתאם למבנה הכתף והזרוע. מגן כתף עוזר לתמוך בכתף בצורה אקטיבית ומאפשר למטופל לחיות חיים איכותיים יותר מבלי לסבול מכאבים. הודות לתומכים לכתפיים אשר גורמים לתפקוד יעיל וטוב יותר למטופל, ניתן לעבור את היום בצורה יעילה וקלה יותר, כך שאם אתם רוצים לעשות פעילות ספורטיבית או שדורשת מאמץ, באמצעות תומכים לכתפיים תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה וללא כל הגבלת תנועה.

תומכים לכתפיים קונים באריאל קומפורט

זקוקים לתומכים לכתפיים על מנת להקל על הכתף ולבצע תנועות ללא מוגבלות. באריאל קומפורט תוכלו למצוא מגוון תומכים לכתפיים איכותיים בהתאם למידותכם. התומכים יתנו לכתפיים שלכם תמיכה מלאה ויורידו את העומס על הכתפיים ובכך יפחיתו את הכאב.

סובלים מדלקת במפרקים? פריקת כתף? כתף קפואה? תסמונת התנגשות כתף? התקשרו עוד היום לאריאל קומפורט בטלפון והגיעו להתאמת תומך לכתפיים בהתאמה מלאה.

מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לרצי מרתון

מדרסים לרצי מרתון

ריצת מרתון היא הריצה הכי ארוכה שאיתה רצים מקצועיים יכולים להתמודד. מדובר על ריצה למרחק של 42.195 ק"מ, ריצה שלא כל אחד יכול להתמודד איתה.

מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית

צריכים לרכוש מדרס מסיבות כאלה או אחרות? מוטב כי לא תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. כאשר מדובר על מדרסים ברור לכולם כי מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים לפלנטר פצאיטיס

מדרסים לפלנטרפצאיטיס

יצא לכם לשמוע על דורבן בכף הרגל? כעת אתם צריכים להכיר ביטוי נוסף, פלנטר פצאיטיס שגם הוא מתייחס בדיוק לאותה בעיה. הבעיה היא דלקת שמקורה

מדרסים להלוקס וארוס

מדרסים להלוקס וארוס

יכולות להיות לא מעט סיבות שיביאו אתכם למצב שבו תצטרכו לרכוש מדרסים. החוכמה היא לדעת לאבחן את הבעיה בזמן, וכמובן לספק לה את הפתרון ההולם.

מדרסים מכבי

מדרסים מכבי

מדרסים מכבי 125 ש"ח (1+1 חינם) מדרסים בהתאמה אישית ללא צורך בהפניה ורק ב-125 שקלים בלבד מדרסים במבצע 200 ₪ בלבד ל2 זוגות לפי מידת

מדרסים לכדורעף

מדרסים לכדורעף

משחק הכדורעף הוא אחד מהמשחקים האהובים ביותר בישראל. אומנם יש משחקי כדור שזכו לפופולאריות גדולה יותר, אך עדיין ישנם בישראל לא מעט שחקני כדורעף. המשחק

מאמרים אחרונים

מדרסים לספורטאים

מדרסים לספורטאים

לא מעט אנשים אוהבים להתעסק בספורט, אך האם אתם שומרים על עצמכם מפני פציעות? פציעות ספורטאים זה דבר שכיח מאוד, בטח כאשר אינכם משתמשים באמצעים

נגן וידאו
אחריות

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי