מדרסים לשין ספלינט

מדרסים לשין ספלינט

מה זה שין ספלינט? שין ספלינט הוא סינדרום אשר מופיע בעקבות עבודת יתר של שרירים שמחוברים לשוק. אף אחד לא יכול לפספס את זה, מכיוון שהסינדרום הזה מגיע ביחד עם כאבים מאוד חזקים. כל מי שחווה שין ספלינט יחפש את הטיפול האידיאלי כדי שיהיה אפשר לחזור לשגרת חיים רגילה. מהי דרך הטיפול הכי יעילה להתמודד עם הסינדרום הזה? רכישת מדרסים לשין ספלינט של חברת אריאל קומפורט.

מה יכול לגרום להופעת שין ספלינט?

למען האמת יש יותר מגורם אחד שיכול להביא להופעת שין ספלינט, כך שקשה מאוד לשלוט במצב. שין ספלינט יכול להיגרם בגלל נעילת נעליים לא מתאימות או בגלל חולשת שרירים מולדת. יש סיטואציות שבהן תוכלו לשלוט, ויש סיטואציות שבהן לא תהיה לכם שליטה. אך מה שבטוח הוא שאם תרצו להעלים את התופעה יהיה עליכם לחפש אחר מדרסים. המדרסים מחזקים את היציבות של כף הרגל, ומאפשרים לכאבים לחלוף תוך זמן קצר.

האם מדרסים לשין ספלינט מביאים להחלמה מלאה?

חשוב לציין כי מדרסים לא מביאים להחלמה מלאה של שין ספלינט. המדרסים מורידים את עוצמת הכאב, ומאפשרים לכל אחד לחזור למסלול החיים הנורמטיבי. במקרה שבו לא תשתמשו במדרסים, הכאבים עלולים לחזור תוך זמן קצר. כך שישנה חשיבות להשתמש במדרסים באופן קבוע על מנת להעלים את הכאבים לצמיתות. הסינדרום עדיין יישאר, אך הוא לא יביא איתו את הכאבים שהוא בדרך כלל אמור להביא. כל זאת בעיקר בזכות המדרסים שאותם רכשתם.

תוך כמה זמן יהיה ניתן לראות שיפור?

יש לא מעט סוגים של מדרסים, וכל מדרס יכול להביא אותו לשיפור בקצב שונה. חשוב מאוד שתחפשו אחר מדרסים לשין ספלינט שמותאמים אליכם באופן אישי. אלו הם המדרסים שיעשו את העבודה הכי טובה, הם אלה שיאפשרו לכם להחלים במהירות הכי משמעותית. אם תרכשו מדרסים בהתאמה אישית של חברת אריאל קומפורט בתוך מספר שבועות תוכלו לראות שיפור ניכר. הכאבים יתחילו להיעלם עם הזמן, ואתם כבר תרגישו הרבה יותר בנוח. תוכלו אפילו לבצע פעולות שעד לא מזמן היו נראות פעולות דמיוניות.

מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים למטיילים

מדרסים לסנדלים

כאשר אנו חושבים על מדרסים, מיד אנו מדמיינים אותם בתוך נעל סגורה. אך מה קורה במצב שבו תרצו לרכוש מדרסים לסנדלים, האם זה בכלל קיים?

אורתופדיה

אורטופדיה – אורתופדיה

סובלים מבעיות או כאבים שונים הקשורות לאזורים שונים בגוף? ככל הנראה תצטרכו לפנות לרופא או לאיש מקצוע המתמחה באורתופדיה. אורתופדיה הפכה להיות בשנים האחרונות לאחד

מדרסים לכדוריד

מדרסים לכדור יד

כדוריד הוא לא מענפי הספורט המובילים בישראל, אך עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים שמשחקים בו. כמו כל פעילות ספורטיבית אחרת, גם כאן צריך לשים

מדרסים ביו דינמיים

מדרסים ביו דינמיים

סובלים מבעיות בכף הרגל? הבעיות יכולות לבוא לידיי ביטוי בכאבים חריפים או בבעיות יציבה. אם אתם מזהים בעיות שונות, עליכם להבין כי חשוב שתגיבו במהרה.

מדרסים ביומכניים

מדרסים ביומכניים

הגעתם למסקנה שאתם מוכרחים לרכוש מדרסים? עליכם לקחת בחשבון כי קיימים סוגים שונים של מדרסים, ולכל מדרס שתבחרו יהיו את היתרונות שלו. אחד מסוגי המדרסים

מאמרים אחרונים

מדרסים לספורטאים

מדרסים לספורטאים

לא מעט אנשים אוהבים להתעסק בספורט, אך האם אתם שומרים על עצמכם מפני פציעות? פציעות ספורטאים זה דבר שכיח מאוד, בטח כאשר אינכם משתמשים באמצעים

נגן וידאו
אחריות

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי